Idemo u školu

Udruženje građana Omladinska romska inicijativa „Budi mi prijatelj“ Visoko u saradnji sa World Vision BiH  , te osnovnom školom „Kulin ban“ organizovalo je kampanju „Back to School“/“Idemo u školu“ u cilju podizanja svijesti o važnosti i značaju obrazovanja i upisivanja romske djece u osnovni obrazovni sistem. Kampanja je odrzana 28.5.2016. godine sa pocetkom u 12 sati.

Na igralištu OŠ “Kulin ban” je počela predstava “Ja hoću u školu” u kojoj su organizatori željeli ukazati na važnosti i značaj obrazovanja djeteta. Predstava je zapravo osmišljena kao forum teatar gdje prisutni mogu da uče kako da mjenjaju svijet. Ovaj forum teatar je osmišljen kao skup u kojima se prisutni povezuju, te nakon gledanja predstave publika definiše probleme koje je lično dotiču.

Nakon predstave su organizovane igre bez granica i djeca su se mogla takmičiti u skakanju u vrećama, povlačenju užeta, a mogli su osvojiti i mnogo nagrada, slatkiša, pribora za školu i igračaka na kolu sreće.  Cilj ove kampanje ukazati na probleme romske populacije, ali i na značaj obrazovanja kako romske, tako i ostale djece. “Predstavom “Ja hoću u školu” smo željeli da prisutni uvide problem neobrazovanja, da pronađu rješenje i upišu svoju djecu u osnovnu školu.” Sa pristunim roditeljima su vrseni razgovori o vaznosti obrazovanja I djeljeni su letci koji su sadrzavali informacije oko upisa u skolu.

Djeca i organizatori su se zahvalili i World Visionu i svojim obojenim ručicama ostavili “trag na papiru” da su bili tu, naučili i uživali.