Sistematsko rješavanje problema nezaposlenosti Roma u Visokom

Kroz projekatSistematsko rješavanje problema nezaposlenosti Roma u VisokomUdruženje građana omladinska romska inicijativaBudi mi prijatelj” Visoko će održati informativno edukativne radionice  na kojima će učesnici naučiti ,zašto , kako i gdje tražiti posao i kako pisati molbe za posao. Tko može pružiti pomoć,dati upustva da svojim zalaganjem dođu do zaposljenja odnosno ostvarenja svojih prava. Na svakoj od  radionicu trebalo bi  da prisustvuju predstavnici lokalnih institucija (centar za socijalni rad,  biro za zapošljavanje) koje mogu mnogo da doprinesu  radionicama. Također ćemo održati i forum teatar predstave  pod nazivom „Ja hoću posao“ gdje će naši forum glumci da pripreme ovu predstavu koju će izvoditi na radionicama i okruglom stolu. Treća komponenta projekta će se odnositi na sastanke sa predstavnicima institucija sa posebnim fokusom na Biro za zapošljavanje.Održat ćemo jedan okrugli sto na kojem ćemo također pozvati institucije sa područja općine Visoko i zagovarati za uvođenje pozicije Romskog medijatora u Biro-u za zapošljavanje koji bi služio kao spona između romske zajednice ali i uopznavanje institucija o programima za Rome.

Naime u gradu Visoko broj zaposlenih Roma i Romkinja se kreće 2-3% sto predstavlja veliki problem u vidu sticanja prava na zdravstevu zaštitu i ostvarivanje drugih prava. U Visokom ima veliki broj obrazovanih Roma/kinja medjutim mali je broj onih koji su zaposleni. Jedna od prepreka zapošljvanja jeste pisanje kvalitetnih i uvjerljivih molbi za posao kao i isticianje ličnih sposobnosti koje bi uvjerile poslodavca u razgovoru da pruži priliku za zaposljenje.